Novetats Montesa 2024: Actualitzacions Estilístiques i Millores en Components

Montesa Cota 301RR: Disseny Tricolor Inspirat en HRC

La Cota 301RR de Montesa continua sent la joia de la corona. La seva excel·lència en components es complementa amb un nou disseny. El model estrella de Montesa mantindrà dues opcions de color: el nou “Fighting Red”, que reemplaça l’anterior “Atmosphere Blue Metallic”. Aquesta nova decoració exhibeix una textura reticulada en vermell, blau i blanc, creant un efecte mat. La fusió d’aquests colors juntament amb les adhesius de les rodes genera una imatge cridanera i exclusiva, inspirada en l’espectacular estil tricolor de HRC. Les barres vermelles destaquen la personalitat d’aquesta màquina orientada a les curses. A més, la Cota 301RR també estarà disponible en la decoració “Race Replica”, que s’assembla a la moto campiona del món de Toni Bou, amb un disseny actualitzat que destaca la barra vermelles.

Entre les millores per al model 2024, destaca la nova forquilla mecanitzada i anoditzada, de color gris titani, que és més lleugera i resistents, basada en l’experiència en competició.

La 301RR és la Cota més potent produïda en sèrie, dissenyada per a la competició, com suggereix el seu cognom “RR” (Race Ready). Aquest model hereta l’experiència provada de les màquines de competició utilitzades pels pilots de Montesa en el Mundial de Trial i adopta la majoria dels seus components i solucions tècniques.

La Cota 301RR conserva el seu sòlid xassís i basculant d’alumini d’alt rendiment. També està equipada amb discos de freno lobulats utilitzats per les màquines de competició en ambdos eixos, millorant la potència de frenatge. A més, compta amb cubos de roda mecanitzats en alumini per reduir el pes, igual que les Montesa del Mundial de Trial. Incorpora un silenciós d’alumini per augmentar la resistència i millorar el rendiment.

Montesa Cota 4RT260R: Disseny Renovat

La Cota 4RT260R es presenta amb una nova decoració en vermell, negre i gris. Aquesta elegant decoració té un efecte mat i es combina amb un xassís anoditzat en negre i gràfics en gris i vermell, que realcen la identitat de Montesa. La barra vermella recent afegida proporciona una imatge fresca per a les Cota. Igual que la Cota 301RR, s’ha actualitzat el disseny de les adhesius d’alta resistència per protegir millor la part del xassís que entra en contacte amb les botes. S’han afegit nous adhesius de roda per completar el look. A més, la Cota 260R inclou un nou manillar i agafadors en la seva posició de conducció.

La Cota 4RT260R està equipada amb components d’alta qualitat, similar a la Cota 301RR, i compta amb un conjunt complet de suspensions Showa de primera qualitat en ambdós eixos.

Montesa 4RIDE 2024: Nova Suspensió i Detalls de Disseny

Per a la popular 4RIDE, orientada al trial d’excursió, s’han mantingut els aspectes estilístics del model 2023. No obstant això, s’han adoptat algunes de les millores de la Cota 4RT260R, com el nou manillar i agafadors. La novetat més important per a la 4RIDE és la incorporació d’una nova suspensió frontal R16V ajustable en precàrrega i extensió.

Cabe destacar que tota la gamma Montesa es fabrica a les modernes instal·lacions de Montesa Honda a Santa Perpètua de Mogoda, Barcelona, garantint alts nivells de qualitat en tots els processos de producció, des de l’assemblatge del motor fins a la manufacturació del xassís d’alumini, el dipòsit de gasolina i el basculant.

0 respostes

Deixa una resposta

Vols unir-te a la conversa?
No dubtis a contribuir!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *